سیدعلی مهاجر عصر دوشنبه در نشست شورای اداری گالیکش اظهارداشت: مردم از دولت‌های قبل حرف‌های بدون عمل زیاد شنیدند بنابر این با رای و اعتماد به دولت سیزدهم انتظار خدمت و رفع مسائل و مشکلات خود را دارند. وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری باید با روحیه جهادی و انقلابی (ایثارگری) و با کار […]

سیدعلی مهاجر عصر دوشنبه در نشست شورای اداری گالیکش اظهارداشت: مردم از دولت‌های قبل حرف‌های بدون عمل زیاد شنیدند بنابر این با رای و اعتماد به دولت سیزدهم انتظار خدمت و رفع مسائل و مشکلات خود را دارند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری باید با روحیه جهادی و انقلابی (ایثارگری) و با کار و تلاش مضاعف جبران عملکرد ضعیف مدیران قبل باشند.

مهاجر با بیان اینکه همه مردم و مدیران عضو خانواده بزرگ ایران هستند، گفت: مدیران نباید با رفتار و سخنان نسنجیده خود به دشمنان و رسانه‌های معاند خوراک فکری دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه‌ داد: امروز دشمنان در قالب جنگ ترکیبی و با بهره‌گیری از کردار و سخنان نسنجیده مدیران ما و بزرگنمایی مسائل و مشکلات به دنبال مایوس و ناامید کردن مردم و نسل جوان هستند.

مهاجر افزود: امروز مدیران ما باید در راستای جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب و بیان موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب در ۴۳ سال گذشته، مردم و جوانان را به آینده امیدوارتر کنند.

مدیران با تکریم و خدمت بی‌منت به مردم، قوت‌بخش نظام باشند

خدمت‌رسانی به مردم در دولت آیت‌الله رییسی بدون توجه به قوم و نژاد و مذهب انجام می‌شود

وی همچنین از مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی گالیکش خواست تا از ظرفیت نخبگان در بخش‌های مختلف برای خدمت بهتر به مردم و توسعه و پیشرفت کشور، استان و شهرستان در قالب هیات اندیشه‌ورز استفاده کنند.

معاون استاندار گلستان همچنین بیان داشت: در دولت مردمی آیت‌الله رییسی خدمت‌رسانی به مردم بدون توجه به قوم و نژاد و مذهب و عادلانه انجام می‌شود.

مهاجر گفت: به سبب برخی غفلت‌ها در حوزه فضای مجازی امروز دانش آموزان و جوانان ما در اختیار دشمن قرار گرفتند و آنها نیز با معرفی ایران مجازی به جای ایران واقعی فکر و اندیشه این نسل را تسخیر و به آن خوراک فکری می‌دهد که باید در این حوزه نیز جبران مافات کنیم.

مدیران با تکریم و خدمت بی‌منت به مردم، قوت‌بخش نظام باشند

مدیران گالیکش «شامگاه تا شامگاه» شبانه‌روز برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند

فرماندار گالیکش هم در این جلسه گفت: مدیران این شهرستان با روحیه انقلابی و جهادی و با سرمشق قرار دادن شعار «شامگاه تا شامگاه» شبانه‌روز برای رفع مسائل و مشکلات مردم و توسعه و عمران گالیکش تلاش می‌کنند.

علی جوان حاذق خواه افزود: مدیران گالیکش در راستای تعهد ۱۳ بندی که با آنها امضا شده از جمله داشتن روحیه انقلابی و جهادی، تولید فکر و ایده انقلابی برای رفع مشکلات، توانمندی در انجام مسوولیت، خودسازی و خودباوری و تبدیل تهدیدها به فرصت صرفا برای خدمت به مردم و ساختن ایرانی قوی گام بر می‌دارند.

امام جمعه گالیکش هم در این جلسه با تسلیت رحلت حجت‌الاسلام سیدمحمد باقر موسوی نخستین امام جمعه‌ این شهرستان، گفت: وحدت اسلامی رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی بوده و است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد دلبری بابیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال گذشته و به‌ویژه در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب انجام‌ می‌دهند، افزود: حفظ وحدت و تقویت آن در نظام جمهوری اسلامی یک شعار کوتاه مدت نیست بلکه یک راهبرد و استراتژی بلندمدت می‌باشد.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات در برخی نقاط کشور اضافه کرد: کم‌توجهی مدیران به نسل دهه هشتاد سبب شده تا امروز آنها براحتی فریب دشمنان را برخورند و مقابل نظام بایستند.

حجت الاسلام دلبری تصریح کرد: امروز رسالت مدیران ما این است که با کار و تلاش جهادی و شبانه‌روزی در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها تلاش‌ کنیم.

وی با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان‌ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برلزوم حضور حداکثری آحاد مختلف مردم در راهپیمایی این روز تاکید کرد و بیان داشت: مادامی که مسوولان و مردم ما منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی ایشان را در بخش‌های مختلف مدنظر قرار دهند، علاوه بر رفع مشکلات مردم، دشمن نیز نمی‌تواند به نظام ما آسیبی بزند.

در این جلسه همچنین روسای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ورزش و جوانان و جمعیت هلال احمر گالیکش و برخی مدیران کل سنادی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند.

شهرستان گالیکش حدود ۶۴ هزار نفر جمعیت مشکل از اقوام و مذاهب گوناگون دارد که ۵۵ درصد آن در ۶۳ روستا زندگی می کنند و اقتصاد اصلی ساکنان آن بر پایه کشاورزی استوار است.