استاندار گیلان با اشاره به از دست رفتن بسیاری از فرصت ها در استان گفت: روحیه جهادی و انقلابی باید در لایه‌های مدیریتی نهادینه شود. اسدالله عباسی در همایش تجلیل از کارمندان بسیجی در تالار مرکزی رشت، اظهار کرد: الگوی مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر باید مورد بررسی، تأمل و اندیشه مسئولان و کارمندان قرار […]

استاندار گیلان با اشاره به از دست رفتن بسیاری از فرصت ها در استان گفت: روحیه جهادی و انقلابی باید در لایه‌های مدیریتی نهادینه شود.
اسدالله عباسی در همایش تجلیل از کارمندان بسیجی در تالار مرکزی رشت، اظهار کرد: الگوی مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر باید مورد بررسی، تأمل و اندیشه مسئولان و کارمندان قرار گیرد.
وی با اشاره به جایگاه و منزلت کارمندان و مدیران افزود: کارمندی فرصت ارزشمندی برای خدمت صادقانه به مردم است.
استاندار گیلان با بیان اینکه اخلاق مداری یکی از مؤلفه‌های مهم قشر کارمندی است، گفت: کارمندان از هر فرصتی برای خدمت گذاری استفاده کنند.
عباسی با اشاره به اینکه فرصت‌های زیادی در گیلان از دست رفته است، اضافه کرد: مدیران و مسئولان برای خدمت گداری و توسعه استان نباید فرصت‌ها را از دست بدهند.
وی در ادامه به رویکرد فساد ستیزی دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: دولت شیوه مبارزه با فساد را در پیش گرفته و در این راستا به موفقیت‌هایی هم دست یافته است.
استاندار گیلان با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی باید در لایه‌های مدیریتی نهادینه شود، تصریح کرد: مدیریت جهادی و انقلابی تنها راه گره گشایی مشکلات در کشور است.
عباسی با اشاره به عملکرد دولت در سال اخیر اضافه کرد: دولت با رویکرد مردمی و جهادی پایه گذاری شد و کارهای ارزشمندی در بخش‌های مختلف صورت گرفت.
وی با بیان اینکه در گذشته همه نگاه‌ها به غرب بوده است، افزود: دولت سیزدهم با اتکا به توان داخلی و حمایت مردم از بحران‌ها عبور کرد.
استاندار گیلان با اشاره به مزیت‌های توزیع عادلانه یارانه‌ها بیان کرد: توزیع عادلانه یارانه‌ها جلوی فساد و رانت را گرفت.
عباسی با اشاره به ویژگی‌های مهم کارمند تراز نظام اسلامی بیان کرد: سعه صدر، صبوری، اخلاق مداری، گشاده رویی، صداقت در گفتار و رفتار از مهم‌ترین ویژگی‌های کارمندان است.