مدیرکل امور مالیاتی گلستان از اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان از اول مهر ماه خبر داد و گفت: دولت نسبت به اجرای این طرح مصمم است. قربان حاجی‌مشهدی با گرامیداشت هفته خبرنگار اظهار کرد: اصحاب رسانه در خط مقدم تمامی جبهه ها اعم از فرهنگی، اقتصادی و غیره حضور دارند و به […]

مدیرکل امور مالیاتی گلستان از اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان از اول مهر ماه خبر داد و گفت: دولت نسبت به اجرای این طرح مصمم است.
قربان حاجی‌مشهدی با گرامیداشت هفته خبرنگار اظهار کرد: اصحاب رسانه در خط مقدم تمامی جبهه ها اعم از فرهنگی، اقتصادی و غیره حضور دارند و به عبارتی خبرنگاران، خطرنگار هستند، از طرفی خبرنگار یا رسانه همچون آیینه ای نور خدمات دولت به مردم را به زیبایی انعکاس می دهد. قربان حاجی‌مشهدی با بیان اینکه ما مدیران می توانیم مشکلات مردم را از طریق رسانه ها جویا شویم، افزود: رسانه ها حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند البته رسانه ها هم می توانند امیدآفرین باشند و هم امید را در جامعه کمرنگ کنند که این مهم به نوع عملکرد آنها بستگی دارد.
وی، نقش رسانه ها در انعکاس عملکرد دستگاه ها را مهم دانست و افزود: امیدوارم خبرنگاران در حوزه تخصصی خود وارد شوند تا در ارتباط با مدیران ارتباط جامع و کامل داشته باشند، خوشبختانه خبرگزاری دانشجویان ایران «ایسنا» بی طرفانه خدمت می کند و بازگوکننده واقعیت ها به جامعه است.
مدیرکل امور مالیاتی گلستان بر لزوم نهادینه سازی فرهنگ مالیات در جامعه تأکید کرد و گفت: امور مالیاتی در بخش های مختلف نقش آفرینی می کند که مردم اطلاع زیادی از آن ندارند و به طور قطع اگر مردم از محل هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی مطلع باشند رغبت بیشتری برای پرداخت مالیات خواهند داشت، برای نمونه در حوزه محیط زیست، امور مالیاتی از کارخانجات دارای آلاینده عوارض ناشی از آلایندگی دریافت می کند تا آن را مستقیماً در همان شهر هزینه کند.
حاجی‌نشهدی در ادامه به قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان اشاره کرد و افزود: این قانون مصوب مهر ۹۸ بوده و در حالی که دولت قبلی شهامت اجرای این قانون را نداشت دولت مردمی در اجرای آن مصمم است و از مهر ماه امسال اجرایی خواهد شد، براساس این قانون اشخاص حقوقی و حقیقی منتخب، موظف هستند همه خرید و فروش‌های خود را از طریق صورت‌حساب الکترونیکی انجام دهند.