سرویس سیاسی طی سه روز گذشته که فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخابات حوزه «قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ و سوادکوه» با بازگشایی ستادهای انتخاباتی آغاز شد، شاهد بودیم چهار نامزدی که به دور دوم راه یافتند تا در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت خود را در معرض انتخاب مردم این حوزه قرار دهند، برنامه‌های فشرده خود را به پیش […]

سرویس سیاسی

طی سه روز گذشته که فعالیت تبلیغاتی نامزدهای انتخابات حوزه «قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ و سوادکوه» با بازگشایی ستادهای انتخاباتی آغاز شد، شاهد بودیم چهار نامزدی که به دور دوم راه یافتند تا در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت خود را در معرض انتخاب مردم این حوزه قرار دهند، برنامه‌های فشرده خود را به پیش بردند تا موفق به کسب آرای لازم شوند.

در میان افتتاحیه ستادهای انتخاباتی، ستاد کمال علی‌پور خنکداری با استقبال ویژه مردم مواجه شد و شاهد حضور اقشار گسترده مردم و همچنین حمایت تعداد قابل‌توجهی از نمایندگان فعلی و سابق مجلس بودیم که از این نماینده باسابقه داشتند.

کمال علی‌پور از این منظر ویژه است که هم سالهای طولانی سابقه مدیریت و همچنین شهرداری مناطق تهران را در کارنامه خود دارد و هم دو دوره حضور در مجلس داشته و ازجمله در حال حاضر نایب‌رییس کمیسیون عمران است و درصورت انتخاب برای بار سوم، ریاست وی بر این کمیسیون قطعی خواهد بود. مردمی که در ستادهای انتخاباتی کمال علی‌پور حضور یافتند به همین ظرفیت‌ها نظر داشتند و ترجیح می‌دهند دو فردی که برای دوره دوازدهم مجلس، موفق به ورود به خانه ملت خواهند شد، کوهی از تجربه، مدیریت و شناخت باشند نه این‌که بخواهند یک چهار سال در مجلس شورای اسلامی کارآموزی کنند تا یاد بگیرند. یکی از حاضران در افتتاحیه ستاد کمال علی‌پور به «خبرشمال» گفت: افرادی چون علی‌پور به مجمع نمایندگان استان مازندران وزن می‌دهند و مجمعی که متشکل از چنین افرادی باشد، می‌تواند حق مردم را مطالبه کند و در نهایت هم حوزه انتخابیه خود و هم استان مازندران را رشد دهد. ما نیز امیدواریم انتخابات روز ۲۱ اردیبهشت با مشارکت بالای مردم این حوزه انتخابیه برگزار شود و در نهایت مردم با هوشمندی خود به افرادی با رزومه سنگین‌تر، رأی بدهند و مسیر عمران و سازندگی شهرستان‌های قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ و سوادکوه را باز کنند، منطقه‌ای که هم ظرفیت‌های بکری دارد و هم مشکلات بزرگ.