یاسر تقوا با اشاره به ویژگی‌های کتابخانه مرکزی رشت به عنوان مهمترین مرکز فرهنگی در استان و ارائه بیش از ۵۰ خدمت کتابخانه ای اظهار کرد: بهره برداری از این مرکز بزرگ فرهنگی نقش بسزایی در افزایش شاخص‌های مختلف مطالعاتی ایفا خواهد کرد. تقوا با بیان اینکه امروز کتابخانه های عمومی در شهر رشت با […]

یاسر تقوا با اشاره به ویژگی‌های کتابخانه مرکزی رشت به عنوان مهمترین مرکز فرهنگی در استان و ارائه بیش از ۵۰ خدمت کتابخانه ای اظهار کرد: بهره برداری از این مرکز بزرگ فرهنگی نقش بسزایی در افزایش شاخص‌های مختلف مطالعاتی ایفا خواهد کرد.

تقوا با بیان اینکه امروز کتابخانه های عمومی در شهر رشت با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای سنین مختلف در جایگاه خوبی قرار دارد، گفت: افتتاح و بهره برداری از بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی شمال کشور در آینده نزدیک که بخش‌های مختلف و متنوعی برای جمعیت آماری استان دارد، سبب افزایش شاخص‌های آماری در استان و کشور خواهد شد.

وی در پایان به وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان رشت و خمام نیز اشاره کرد و شهرستان رشت و خمام را مستعد برای داشتن فضاهای بیشتر برای مردم فرهنگ دوست این شهرستان‌ها دانست و این امر مهم را نیازمند دغدغه مندیبیشتری از سوی مسئولین و نمایندگان و تعامل بیشتر با نهاد کتابخانه های عمومی کشور دانست.