از سوی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، تجهیزات ورزشی برای مدارس شهرستان سوادکوه ارسال شد.

به گزارش خبرشمال به نقل خبرگزاری ایسنا،فرماندار سوادکوه امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های انجام شده یک سری تجهیزات ورزشی مورد نیاز مدارس کم برخوردار شهرستان از طرف سازمان امور اجتماعی وزارت کشور تهیه و در اختیار مدیران این مدارس قرار گرفت.

غلامی افزود: این تجهیزات با اعتباری معادل ۱۱ میلیارد ریال با کمک استاندار مازندران، مدیر کل امور اجتماعی، مدیر کل آموزش و پرورش، رئیس اداره آموزش و پرورش سوادکوه و خیرین تهیه و برای ۲۸ مدرسه روستایی و شهری سوادکوه ارسال شد.

فرماندار سوادکوه اظهار کرد: میز پینگ پنگ، تشک کشتی، میز فوتبال دستی، حلقه بسکتبال، تور و میله والیبال، ساعت و نیز شطرنج، تاتامی از جمله تجهیزات ورزشی اهدایی به مدارس شهرستان است.

خلیل نژاد، رئیس آموزش و پرورش سوادکوه با اشاره به وجود ۵۲ مدرسه شهری و روستایی شهرستان گفت: یکی از مهمترین نیازهای آموزشی ما هوشمندسازی مدارس است.

اهدای ۱۱ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی به مدارس سوادکوه

وی افزود: رایانه و لوازم کمک آموزشی و آزمایشگاهی اقلامی هستند که برای هوشمندسازی مدارس باید تامین شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه اظهار کرد: محوطه سازی و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی از دیگر نیازمندی‌های برخی از مدارس شهرستان است.

اهدای ۱۱ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی به مدارس سوادکوه

لازم به ذکر است، حدود ۵۱۰۰ دانش آموز در ۵۲ مدرسه شهری و روستایی شهرستان سوادکوه مشغول به تحصیل هستند که با توجه به محرومیت کلی شهرستان و صعب‌العبور بودن برخی از روستاها، نیازمند نگاه و توجه ویژه مسئولان استانی است.